Wednesday, December 29, 2010

selipar...oh...selipar....!


                                                                                    ~si pysco~


ayok...! malam tadi p ronda2 dgn member umah, aku dah jmpa selipar aku yang hilg dulu, kawan aku, dia da jumpa selipar aku yang hilang aritu... al-kisahnya, ada seorang makhluk ALLAH yang suka membawa crita, mereke-reka cerita,burukkan org,malukan org.. budaknya kreatif tapi xbertempat, sayang2... dulu dia duk serumah dgn aku tapi disebabkan mulut jahat dia,aku dan kawan2 aku pulaukan dia..tpi org jenis psyco,xreti2 bahasa..apala.. slalu pura-pura baik didepan org,apalah masalah budak ni sebenarnya,salah didikan ka?! erm,bukan2,slah diri sdiri..mak ayah xslah.. mak ayah dah beri didikan yang terbaik dah. so,dah lma2 dia pun "chalo" la dri umah ni,dia bukan bawak barg dia saja,dgn mop dan selipar aku yang berharga rm2.50 yang aku beli kat gua musang masa praktikal dulu pun dikebasnya... apa punya bakhil la,selipar aku pun nk amik... beli la sdiri,muka budjet nak cun,makeup tebal2,dah cam badut sarkas,huhu... dah2,xbek kata org,huhu.. ok lah,nk study,next week nak xam...adios! :)  

~onie~

No comments:

Post a Comment